Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?

U kan klachten melden per email info@ehabo.nl, of telefonisch tijdens kantooruren op 033-2770568. Wij zullen er alles aan doen om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen. Wij zijn ook aangesloten bij de Stichting MKB Keurmerk. Hiervoor voldoen wij aan de volgende zaken:

Rechtszekerheid

Keurmerkdragers moeten Nederlandse (consumenten)wet- en regelgeving en aanvullende eisen, waaronder productaansprakelijkheid, privacy/persoonsbescherming e.d. toepassen. De keurcode geeft u als consument expliciet duidelijkheid.

Sale-zekerheid

Door het MKBKeurmerk kunt u betrouwbare bedrijven beter herkennen. De kans dat u zaken doet met een malafide bedrijf en problemen ondervindt is kleiner.

After-sale zekerheid

U bent bij keurmerkdragers verzekerd van een snelle en gratis behandeling en bemiddeling van klachten.

Online-geschillenrechtspraak

U kunt geschillen met een keurmerkdrager snel en goedkoop laten beoordelen door een onafhankelijke arbiter.