Klantenservice Ehabo Preventie

Welkom in de webwinkel van Ehabo Preventie.

Winkelen bij Ehabo Preventie is eenvoudig. Om te kunnen shoppen is het niet nodig om eerst een account aan te maken, u kunt direct beginnen. U plaatst de gewenste artikelen in het winkelmandje, vult uw adresgegevens in en verzendt uw bestelling. Wij maken uw order klaar en zorgen voor een snelle verzending. U kunt kiezen voor een factuur of vooruit betalen d.m.v. een overschrijving of Ideal. De factuur wordt apart per post verzonden. Na uw bestelling krijgt u een bevestiging per email. Als u deze email niet krijgt, neemt u dan even contact met ons op.

Betalen op rekening

Voor bedrijven en zakelijke klanten is het mogelijk om op rekening te bestellen.
De factuur wordt dan na levering van de producten per mail verstuurd.

De mogelijkheid om voor de optie 'factuur' te kiezen is tijdelijk uitgeschakeld. Wij hebben deze optie (tijdelijk) uitgeschakeld vanwege het grote aantal dubieuze bestellingen. Voor bestaande klanten geldt dat ze op rekening kunnen blijven bestellen. Kies dan in het betaalproces voor de optie 'vooruitbetalen' en geef bij de opmerkingen aan dat de levering op factuur uitgevoerd moet worden.

Nieuwe klanten:

Voor nieuwe zakelijke klanten geldt dat ze op rekening kunnen bestellen. Kies dan in het betaalproces voor de optie 'vooruitbetalen' en geef bij de opmerkingen aan dat de levering op factuur uitgevoerd moet worden. Wij zullen na beoordeling de order op factuur uitleveren.

Apart email-adres voor facturen?

Wij sturen de factuur standaard naar het email adres wat is opgegeven bij de bestelling.
Als de financiële administratie van uw bedrijf facturen op centraal email adres wil ontvangen, kan dat ingevuld worden in stap 1 van het bestelproces (persoonlijke gegevens).

Verzendkosten en -termijn

Als het totale orderbedrag meer dan 100 euro is, exclusief BTW, dan brengen wij geen 6,95 (exclusief BTW) euro verzendkosten in rekening.

Heeft u vragen over de levering dan kunt u ons altijd even bellen of mailen (info@ehabo.nl). Doorgaans verzenden wij uw producten dezelfde dag. Uw pakket wordt verstuurd met de pakketdienst GLS Netherlands. Na verzending ontvangt u een e-mail met daarin de track & trace gegevens. Mocht er niemand aanwezig zijn op het afleveradres dan wordt een kaartje achtergelaten door GLS. U kunt dan binnen 5 werkdagen rechtstreeks contact met GLS opnemen over de gewenste leverdatum en -adres. Het pakket wordt dan kosteloos nogmaals bij u aangeboden.

Wij proberen de pakketten dezelfde dag te verzenden, afhankelijk van het tijdstip van bestellen en de voorraad lukt dit wel of niet. Als uw pakket verzonden is, ontvangt u een bevestiging per email met daarin een track & trace nummer. Een verzonden pakket wordt in 98% van de gevallen de volgende dag afgeleverd. Pakketten worden niet op zaterdag en zondag verstuurd en/of afgeleverd. Dus als uw pakket vrijdag is verstuurd wordt deze maandag afgeleverd.

Als u vragen heeft over de levertijd en de verzending kunt u ons altijd bellen op nummer 033-2770568.

Kan ik ook bestellen als ik nog geen klant ben?

Ja, u kunt bestellen zonder eerst een account aan te maken. Plaats de artikelen in de winkelwagen, ga naar afrekenen en kies de optie 'bestel als gast' en vervolgens vult u de adresgegevens in. Wij ontvangen daarna uw bestelling, u krijgt hiervan een bevestiging, automatisch, per email.

Hoe kan ik - behalve via de website - verder nog bestellen?

Bedrijven, verenigingen en stichtingen kunnen ook bestellen via de eigen bestelsoftware. U mag uw bestelling versturen via email naar info@ehabo.nl. Als u een eigen inkoopordernummer of referentie opgeeft zullen wij deze op de factuur vermelden.

Sommige bedrijven hebben eerst een offerte nodig, voordat er een bestelling gedaan kan worden. Dat is geen probleem, als u doorgeeft wat u nodig heeft dan maken wij voor u een offerte.

Hanteert Ehabo Preventie een minimum aankoopbedrag?

Nee, wij hebben geen minimum aankoopbedrag. Als uw bestelling in totaal minder is dan € 100 (exclusief btw) dan brengen wij wel € 6.95 verzendkosten in rekening. Aan het eind van de bestelling ziet u altijd het totaalbedrag inclusief btw en verzendkosten. Er zijn geen verdere bijkomende kosten.

Kan ik ook spullen retourneren?

Ja, u mag spullen retourneren. Het kan namelijk gebeuren dat u het verkeerd heeft besteld of dat het niet aan uw verwachtingen voldoet. U moet wel altijd eerst contact opnemen met Ehabo Preventie: info@ehabo.nl of telefonisch op 033-2770568. Wij vertellen u dan op welke wijze de materialen retour gestuurd kunnen worden. Maatwerk zoals bedrukte artikelen en kleding kunnen niet geruild worden. De artikelen moeten wel voorzien zijn van de originele verpakking. Wij hanteren een termijn van 30 dagen na ontvangst van de goederen.

Kan ik een bestelling annuleren of wijzigen?

U kunt de bestelling binnen 30 dagen annuleren. De materialen moeten dan ongebruikt zijn. Dit geldt niet voor maatwerk zoals bedrukte kleding of andere artikelen. Voor wijzigen geldt ook een termijn van 30 dagen na ontvangst van de goederen. Als u zich bedenkt en nog wat wilt bijbestellen zullen we proberen dit toe te voegen aan uw lopende bestelling. Wij proberen de orders vaak op dezelfde dag te verzenden, mocht uw bestelling dan al weg zijn dan maken we een nieuwe order. Voor wijzigen en annuleringen neemt u contact op met info@ehabo.nl of 033-2770568

Ik heb gekozen voor Ideal en mijn betaling afgebroken of geannuleerd?

U heeft waarschijnlijk wel een bevestiging van uw bestelling gekregen, maar uw betaling is niet afgerond. Uw order wordt uit onze database verwijderd en niet uitgeleverd. U kan uw bestelling opnieuw plaatsen en eventueel voor een andere betaaloptie kiezen.

Ik heb gekozen voor betaling via overboeking, hoe werkt dat?

U heeft een bevestiging van de bestelling ontvangen, waarin het totale orderbedrag inclusief btw en verzendkosten staat. Dit bedrag maakt u over op rekeningnummer Rabobank NL 32 RABO 0382467957 t.n.v. Ehabo Preventie onder vermelding van het bestelnummer. Als uw betaling binnen is dan wordt uw order verstuurd. Let op, het kan zijn dat wij de betaling pas later zien waardoor uw bestelling niet direct verstuurd kan worden.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Uw pakket wordt verstuurd met de pakketdienst GLS Netherlands. Mocht er niemand aanwezig zijn op het afleveradres dan wordt een kaartje achtergelaten door GLS. U kunt dan binnen 5 werkdagen rechtstreeks contact met GLS opnemen over de gewenste leverdatum en -adres. Het pakket wordt dan kosteloos nogmaals bij u aangeboden.

Afhalen bestelling

Als u de bestelling liever wilt afhalen dan is dat geen probleem. Wij zijn dagelijks aanwezig tussen 08:30 en 16:30. U kunt bij ons betalen met PIN.